diumenge, 3 d’agost del 2008

CAMINO DE SANTIAGO (IV)


Finalment no faré el “Camino de Santiago” aquest any, ja que les vacances no les podia fer coincidir amb la meva germana i per evitar de fer-ho sol, vaig aplaçar-ho per l’any 2009. I aniré acompanyat pel meu colega “Quillo”, el meu company de fatigues damunt la bicicleta. De fet ja ho tinc tot gairebé enllestit, de fet m’he “currat” una guia personal amb les etapes, perfils, llocs imprescindibles per visitar, on es millor aturar-se a dormir, una mica d’història de la ruta, una cronologia poble a poble amb distancies quilomètriques entre elles, etc. Però aquest any, la meva germana i el meu cunyat si que el fan, tot just comencen dintre d’una setmana, el proper dia 9 d’agost. Faig aquest comentari per que si pot, el meu cunyat anirà fent crònica del seu viatge en aquest blog, un dia a dia del que faran i es trobaran mentre pedalen amb la bici. Ja estic desitjant que comencin per veure que tal els hi va, també tinc moltes ganes de fer-ho, però tinc que esperar un any.